Пошуковий запит: (<.>A=Зубко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
|
2. |
Зубко А. П. Аналіз можливості застосування в україні рухомого складу з примусовим нахилом кузова вагонів при організації швидкісного руху [Електронний ресурс] / А. П. Зубко, І. П. Корженевич, М. Б. Курган, Д. М. Курган // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2004. - Вип. 4. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2004_4_29
|
3. |
Босов А. А. Визначення оптимального набору реконструктивних заходів для впровадження швидкісного руху [Електронний ресурс] / А. А. Босов, І. П. Корженевич, М. Б. Курган, А. П. Зубко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2005. - Вип. 6. - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2005_6_10
|
4. |
Зубко А. Міри ваги в кантонах Швейцарії в ХVІІІ–ХІХ ст. [Електронний ресурс] / А. Зубко // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 74. - С. 94-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_74_35
|
5. |
Зубко А. П. Адаптивна система як інструмент покращення якісних показників живлячої мережі енергозабезпечення виробничих об’єктів залізничного транспорту 26-27 [Електронний ресурс] / А. П. Зубко. // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2006. - Вип. 13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2006_13_7
|
6. |
Зубко А. М. Розвиток післядипломної освіти педагогів у контексті сучасних гуманістичних тенденцій [Електронний ресурс] / А. М. Зубко, І. Я. Жорова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(7). - С. 92-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(7)__15 Розглянуто проблеми післядипломної освіти в України в контексті сучасних гуманістичних тенденцій. Визначено особливості навчального процесу в закладах підвищення кваліфікації на базі акмеологічного та андрагогічного підходів, які розкривають діяльність педагога крізь призму самовдосконалення в освітньому просторі та особливе ставлення людини з базовою освітою та професійним досвідом до навчання.
|
7. |
Зубко А. М. Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти" Херсонської обласної ради: 70 років у педагогічному просторі Південного регіону [Електронний ресурс] / А. М. Зубко, І. Я. Жорова // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 2. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_2_3 Висвітлено діяльність Херсонської академії неперервної освіти – комунального вищого навчального закладу ІІІ–ІV рівня акредитації, який інтегрує зусилля науковців і педагогів-практиків щодо створення та науково-методичного забезпечення освітнього простору післядипломної педагогічної освіти регіону, здійснення на базі навчальних закладів теоретичних і прикладних досліджень, їх упровадження в практику роботи. Виокремлено історичні аспекти існування закладу та зміни його назви протягом 1944–2011 рр. Розглянуто структуру та науково-педагогічний склад академії. Зосереджено увагу на здобутках академії на сьогоднішньому етапі організації курсової підготовки, системи роботи з учителями в міжкурсовий період та самоосвіти. Наголошено на важливості втілення в академії андрагогічного підходу у практику підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Відзначено, що робота зі слухачами будується на діагностичній основі, особлива увага приділяється створенню умов для комфортного проживання слухачів курсів. Розкрито питання формування академією єдиного інформаційного освітнього середовища, координації науково-методичної роботи районних (міських) методичних кабінетів, наукової діяльності, інтеграції у світовий освітній простір. Зазначено перспективні завдання означеного закладу післядипломної педагогічної освіти.Освещена деятельность Херсонской академии непрерывного образования ‒ коммунального высшего учебного заведения III-IV уровня аккредитации, который интегрирует усилия ученых и педагогов-практиков по созданию и научно-методическому обеспечению образовательного пространства последипломного педагогического образования региона, осуществлению на базе учебных заведений теоретических и прикладных исследований, их внедрению в практику работы. Выделены исторические аспекты существования заведения и изменения его названия в течение 1944-2011 гг. Рассмотрена структура и научно-педагогический состав академии. Сосредоточено внимание на достижениях академии на сегодняшнем этапе организации курсовой подготовки, системы работы с учителями в межкурсовой период и самообразования. Подчеркнута важность внедрения в академии андрагогический подхода в практику повышения квалификации педагогических кадров. Отмечено, что работа со слушателями строится на диагностической основе, особое внимание уделяется созданию условий для комфортного проживания слушателей курсов. Раскрыты вопросы формирования академией единой информационной образовательной среды, координации научно-методической работы районных (городских) методических кабинетов, научной деятельности, интеграции в мировое образовательное пространство. Указаны перспективные задачи учебного заведения последипломного педагогического образования.The article deals with the activity of Kherson Academy of Continuing Education ‒ a public higher education institution with the 3-4 levels of accreditation that integrates the efforts of scientists and teachers for creation and scientific and methodological support for postgraduate pedagogical education in the region, carrying out theoretical and applied researches on the basis of the educational institutions, the realization of them in practice. The history of the institution and changes of its name during 1944-2011 are presented in the article. The structure and teaching staff of the Academy are considered. The attention is paid to the achievements of the Academy concerning the organization of educational process during academic years, working with teachers during the period between academic years and their self-education. The author emphasizes the importance of implementation of andragogical approach into the practice of teachers’ professional development in the Academy. It is mentioned that the work with the students is based on a diagnostic basis, special attention is paid to the creation of conditions for a comfortable living of the course participants. The author discloses the questions concerning the formation of a single information and education environment by the Academy, coordination of scientific and methodical work of regional (city) methodical rooms, research activity, integration into the world educational environment. Prospective tasks for the indicated institution of postgraduate pedagogical education are mentioned.
|
8. |
Зубко А. М. Міри ваги в Італії в ХVІІІ – першій половині ХІХ ст. [Електронний ресурс] / А. М. Зубко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 150-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_38
|
9. |
Зубко А. М. Міри ваги Східної Європи VІ–ХІХ ст. [Електронний ресурс] / А. М. Зубко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 91. - С. 156-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_91_35
|
10. |
Зубко А. М. Вагові системи Іспанії і Португалії в ХVІІІ–ХІХ ст. [Електронний ресурс] / А. М. Зубко // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 84. - С. 190-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_84_47
|
11. |
Зубко А. М. Міри ваги в метричній системі [Електронний ресурс] / А. М. Зубко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 96. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_96_10
|
12. |
Зубко А. Реалізація функцій процесу навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів [Електронний ресурс] / А. Зубко // Обрії. - 2011. - № 1. - С. 7-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2011_1_5
|
13. |
Зубко А. Монетна вага в Арабському Халіфаті [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2015. - Вип. 3. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2015_3_6
|
14. |
Зубко А. Монети генуезьких колоній Криму в міжнародній торгівлі ХІV-ХV століть [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2007. - Вип. 91-93. - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2007_91-93_46
|
15. |
Зубко А. Київська Русь і Схід: арабські дірхеми у монетному обігу IX-XIII cт. [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2008. - Вип. 94-95. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2008_94-95_24
|
16. |
Зубко А. Походження князівських імен в Київській Русі IX—XIІІ століття [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2009. - Вип. 96. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2009_96_5
|
17. |
Зубко А. Візантійські хроніки всесвітньої історії [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2010. - Вип. 100. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2010_100_6
|
18. |
Зубко А. Походження жіночих імен в князівській династії Київської Русі ІХ-ХІІІ ст. [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2011. - Вип. 105. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2011_105_7
|
19. |
Зубко А. Походження давньоруської гривні [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2012. - Вип. 109. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2012_109_7
|
20. |
Зубко А. Наукові історичні праці в Візантії [Електронний ресурс] / А. Зубко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2013. - Вип. 2. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2013_2_6
|
| |